Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

fredag 16. desember 2011

Mariusvotter

Ikke så veldig mye nytt på hobbyfronten.

Tida er knapp om dagene, men har noen større prosjekter jeg ønsker å gi meg i kast med. Så får se etter nyåret.

Nå ble det et par mariusvotter.

SDC14070SDC14069

Datteren min fikk et par av venninna si, som venninna hadde strikka selv.
Det ga meg en idè, og tok bare mønsteret som er på marius og komponerte en vott. Tok det på feelingen, så kan hende de ble litt for vid. Men tror det går akkurat.

Siste strikka-gave for i år.

Så får vi se hva neste år bringer.

 

6 kommentarer:

  1. Så utrolig fine votter :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Kjempefine votter:)Mye fint man kan lage i Mariusmønster. Flott blogg du har:)
    Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  3. Så kjempefine de er! :D

    Tusen takk for fine kommentarer hos meg, håper dere får en fin jul ♥

    SvarSlett
  4. You are so aωeѕome! I do not believe І've read something like this before. So nice to find somebody with some unique thoughts on this issue. Seriously.. many thanks for starting this up. This web site is one thing that's needed on the intеrnet, sοmeonе with somе orіgіnality!


    my wеb page hcg diet reviews 2011
    My page - hcg diet plan

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...