Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

torsdag 5. april 2012

Ølvotter

Måtte jo prøve meg på dem jeg også. Gikk utrolig fort å strikke. I begynnelsen skjønte jeg lite og ingenting av oppskrifta, men kjørte på og forstod etterhvert hvordan alt hang sammen.

20120405_181850[1]

20120405_181924[1]

Oppskriften finner du her hos
Hobbyuglas hule !!
Jeg ble godt fornøyd med resultat og gleder meg til å prøve ut en slik i påska.

God påske alle sammen.

Stor klem

5 kommentarer:

  1. Di va kjempestili;) Go påske til dåkker;)

    SvarSlett
  2. Så tøffe votter. Ikke noe for meg som ikke liker øl, men for en super gaveidè. Disse skal jeg prøve.
    Ha ei fin påske.
    Påskeklem til deg

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    He he disse var helt ny for meg. En perfekt gave til en øl elsker ;))
    Ønsker deg en fortsatt god påske.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  4. De var morsomme! Håper du har hatt en flott påske:) Klem

    SvarSlett
  5. Hi there! Τhіs articlle coulɗ not Ьe written mսch bеtter!
    Reading tɦrough this post reminds me ߋf myy previous roommate!ңe continually қept preaching ɑbout this.
    I most certainlу աill send this infоrmation to hіm.
    Pretty sure ɦe will have ɑ very gooԁ read.
    I ɑppreciate ʏou for sharing!

    My website; find japan car

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...