Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

onsdag 8. september 2010

Grrrr!!!!!!
Skulle kjøpe hefte idag med oppskrifter til luer.

Det ene var det at jeg ikke fikk kjøpe det garnet jeg ville strikke i, og jeg kunne ikke få kjøpt heftet hvis jeg ikke kjøpte det garnet som tilhørte leverandøren av heftet.
Det siste var at de hadde bare èn sort garn fra den leverandøren.
Og når jeg vil strikke luer i tykt garn, så kjøper jeg jaggu meg ikke et annet tynt garn, fordi man MÅ forholde seg til leverandøren av heftet, og det i tillegg ikke engang fins det garnet man skal ha i sortementet !!!!

1 kommentar:

  1. Enig med du!
    Irriterende-
    Kan ikke skjønne at det har vært mere kundevennlig å selge det mønsterheftet..
    bedre å selge noe,enn ingen ting..
    Kanskje kunden kommer tilbake da....
    Kanskje du får kjøpt heftet på nettet?

    ha en fin uke Hilsen wenche

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...