Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

tirsdag 28. september 2010

Strikket denne tunikan etter en oppskrift fra Norsk Ukeblad tror jeg.
Den skulle være til meg selv i strL og så kuttet jeg den litt ned på lengden siden jeg ikke er av de høye skapningene. Men den ble litt for stor, så jeg ga den bort.

Skulle egentlig hatt et bilde av den i bruk, men sånn ble det ikke.

Kunne godt tenkt meg å strikket flere tunika, så får se.
Akkurat nå holder jeg på med et pledd, så votter og sokker er lagt til side.

3 kommentarer:

  1. Ååh den var lekker. Du er flink og iherdig med strikkepinnene

    SvarSlett
  2. Lekker =) Dette er originalfargene, eller?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...