Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

fredag 18. februar 2011

Huset på prærien

782171

Jeg skulle ha “Tornefuglene”

men var ikke på lager, så da ble det

“Det lille huset på prærien”

Nå er jeg begynt å se serien, og kan ikke vente til fortsettelsen!

Nå får jeg MAAAAANGE timer med filmkos.

Her er 9 sesonger av serien.

Så her får jeg slått ihjel noen kveldstimer Smilefjes med åpen munn

6 kommentarer:

  1. Den serien der er jo bare sååå koselig.
    Husker vi så på den når jeg var liten.
    Kos deg med mange timer foran skjermen :o)

    En riktig god helg ønskes deg og dine.

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Såååå koselig med nye besøkende og følgere :)

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  3. Dette vekker minner:)
    Det er like før jeg stikker innom å ser filmene sammen med deg.
    Jeg ønsket bestandig å være Mary for hun hadde så fint hår...

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  4. Le le.... ja det hadde sikkert blitt koselig det :-)
    Ja serien vekker mange minner, og jeg gleder meg sånn til resten!!

    God helg :-D

    SvarSlett
  5. Åh....husk kleenex da....for som jeg gråt...av begge seriene....men det er flotte serier, begge to!!
    Kos dæ:) Klæmmings:)

    SvarSlett
  6. Å , så pen som faren i serien var...sukk ♥
    Laura var så søt og Mary var så ntdelig og ordentlig :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...