Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

tirsdag 22. februar 2011

Idè-løs… :-(

Har en vase det en gang var en plante i.

Den er stor og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke den til.

Tenkte å dekorere med noe i den,

men er egentlig helt idè-løs nå.

SDC12776SDC12779

Tenkte på dekor-baller av noe slag,

stein, kuler….

ja jeg vet ikke helt.

Må kanskje se litt i butikker å finne noe som passer.

Det er jo synd å la den store vasen stå ubrukt.

Forslag??? Smilefjes som blunker

4 kommentarer:

  1. Hva med en lysslynge oppi?

    Jeg har det i en vase i kroken ved siden av go'stolen min :) - den er litt mindre enn din da, men blir et koselig og lunt lys!

    Lekker vase :)

    SvarSlett
  2. Ååå...ja kanskje det!! Lys har jeg aldri tenkt på! :-)
    Tusen takk Stine :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Du har ikke noe lekkert garn som du nesten ikke har råd til å bruke da? Noe som kan ligge til pynt til i vasen en stund?

    SvarSlett
  4. Decoupage ? Noen fine greiner ? Fine steiner ?
    Et stort kubbelys ? Lysslynge hørtes og fint ut ! Lykke til !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...