Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

lørdag 5. februar 2011

Ny lue fra Drops

SDC12691SDC12696

Enda en lue fra Drops Garnstudio.

Oppskrift finner du

HER

Enkel, og fort gjort.

Strikket med

Bambino Ull på p nr 2,5 og 3.

Her har jeg nok strikket vrang-borden litt for lang.

Gadd ikke rekke opp, men ble bra på likevel.

La opp 20 masker ekstra etter vrang-borden for å få mer fylde

siden jeg brukte et tynnere garn enn i oppskriften.

 

Nå er jeg begynt på en til

med Sandnes garn “Smart” på p 3 og 3,5.

Nå skal jeg ta denne i helga,

og etter det er det bestilling på tre nye luer

med Viking “Balder” i brunt og sort

for min søster.

Ikke værst det da !!! Smilefjes

5 kommentarer:

  1. Ååå så fine luer du har strikket !
    Du har jammen mye annet fint i bloggen din også.

    Takk for koselig kommentar hos meg.
    Ha en fin søndag videre !

    SvarSlett
  2. Den var tøff da.
    Ha ei fin uke.

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Så mange flotte luer du strikker for tiden!

    Ja, jeg og likte jakken hennes.. Syns i det hele tatt at hun lagde mye fint.

    SvarSlett
  4. Stilig lue,synes den fargen er delikat og populær.
    Har et skjerf i lignende farge,og har fått mange koselige kommentarer om fargen.

    Ha en flott uke..

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  5. Så flott lue. Den er nok deilig å ha på seg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...