Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

torsdag 25. august 2011

Stille i havna

Sjekk dette bildet nærmere……

SDC13697

Det er tatt opp/ned.

Bildet er tatt i Nyksund, et populært turistmål her i vesterålen.

SDC13697

Slik så speilbildet i havna ut.

Syns det ble ganske så stilig. Det var svigersønn min som tipset meg om at jeg måtte ta bilde med kamera opp/ned.

Det hadde jeg nok aldri kommet på selv nei Smilefjes som rekker tunge

4 kommentarer:

  1. Stilig:)) Hvem kommer på å ha kameraet oppned, foruten din svigersønn?
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Så morsomt! Det er så pent i Norge. Jeg har ikke vært i Nyksund, men mange andre steder i Nord-Norge. Er det noe rart vi er glad i dette landet? Garn har vi masse av og.

    SvarSlett
  3. Stilig bilde! Lengter tilbake til Nord-Norge jeg nå. Gikk på folkehøyskole i Kabelvåg i to år og var i Nyksund to ganger i løpet av den tiden. :) Savner både Lofoten og Vesterålen! Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  4. Det var en kjempeide,og med det vakre motivet så ble det skikkelig flott.
    Men man må også ha "øye" for motiver for at det skal bli så bra som dette,og det har du.

    Ha en flott kveld.

    Mvh Wenche

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...