Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

lørdag 24. september 2011

Redigeringsprogram

Johoooo!!

Jeg etterlyste jo for et par innlegg siden et sted der man kunne redigere vannmerket. Jeg har ennå ikke funnet noe som redigere akkurat vannmerket, men et fantastisk flott program ellers.

page

 

Jeg har lekt meg med det i hele kveld og funnet mye tøft og morsomt. Jeg søker videre, men skal teste dette ennå mere ut.

Jeg har klippet opp bilder i småbiter og fått fantastiske detaljer. Jeg har funnet rammer og utrolig stilige effekter.

5 kommentarer:

  1. Er det photoscape? Det er mitt favoritt program og I LOVE IT :)

    SvarSlett
  2. Photoscape ja :-)
    Syns det var et helt supert program ! Blir nok å bruke det av og til på bildene.

    SvarSlett
  3. Kom gjerne med noen tips, jeg sliter med å bruke sånt:)

    Fin blogg du har, blir følger=)

    SvarSlett
  4. Jeg bruker ogaå photoscape, mange gøye muligheter der:
    God helg.
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  5. Bruker en god del photoscape... Det er artig :)

    Gratulere med kaffemaskinen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...