Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

fredag 2. september 2011

Søte pusi vår

Det har vært en sorgens dag i huset vår siden igår morges.

Pusen vår Zita

Høst 2010 102

ble påkjørt utenfor huset vår i går morges, mens barna ventet på skolebussen. Det var en lite hyggelig opplevelse for dem.

Hun døde i armene mine. Og jeg gråt og gråt i går.

Datteren min kom hjem til et trist syn. Hun fikk Zita da hun var ni år gammel.

Bilde 531

Vi slet lenge med å innse at vi måtte ta det endelige farvel med henne og gravlegge henne.

Hun fikk både seng og pledd med seg i graven sin.

Dagen i dag var tung og tom. Hun kom ikke hjem slik hun har pleid å gjort. Tomrommet er stort. Og ingen annen pus kan erstatte “mor si lita” sin plass.

Høst 2010 100

6 kommentarer:

  1. <3 kjæraste, finaste pusi.. har enda kje gått opp før mæ. Æ bære venta på ho egentli<3 åh, at en så liten og nydelig pus kan je et så stort tomrom!

    SvarSlett
  2. Uff så trist... Det e så fælt og miste dyran sine, di har en mye større plass i livene våre enn man kan tenke seg.

    Helgeklem til dåkker fra oss:)

    SvarSlett
  3. Å, så trist! Jeg føler med dere.
    Jeg har pus selv og man blir jo veldig glad i dyrene sine.
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  4. Huff, så trist. Føler med dere.
    Ha en så bra helg som mulig. Jeg tenker på dere.

    Varm klem til deg

    SvarSlett
  5. Å nei så trist! Vi har mistet to puser, og det blir utrolig tomt og trist når de er borte. Utrolig hvor mye selskap og liv det er i en liten pus..

    SvarSlett
  6. Huff, så utrolig trist. Vi har mentalt begynt å forberede oss på den dagen vårt Olme Beist ikke lenger finnes, hun er tross alt en gammel dame på 15 år.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...