Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

lørdag 1. oktober 2011

Uvær

Uværet kom brått og vindstyrken var ikke det man trodde det skulle bli.

Det braket og ristet i huset, og da jeg i mørket, med ei ussel lommelykt i sterk kuling og regn skulle se stter trampolina, så var den søkk borte.

DSC05992

Jeg lette og lette, men fant den ikke. Jeg gikk inn igjen, men måtte bare ut å lete litt til. Tilslutt fant jeg den, formerlig “tredd” inn i skogen.

DSC05993

 

Det ble litt av et demonteringsarbeid.

DSC05995

MEN, nå er det gjort. Blir spennende til neste år å se om jeg får den satt sammen uten problemer.

 

3 kommentarer:

  1. Oi, så skummelt! Håper du får en fin rolig helg!:) Klem

    SvarSlett
  2. Wow! Det var voldsomt! Minner meg om en storm i Bergen for noen år tilbake... Da var det vær! Fire store trær veltet over veien og vinduene i huset blåste opp av seg selv... Nei, dette så ikke moro ut - håper resten av helgen ble roligere :-)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Oj,oj,ser ut som den trampolina har levd sitt eget liv;)
    Her hos oss,må vi "tjore"den fast kvar gång uværet herjer...men no i høsten ferien skal den inn!
    Koselig å være på sia di igjen;)
    Klæm fra Beate

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...