Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

lørdag 21. januar 2012

Ny Marius lue

Nå ble det en ny Marius lue igjen. Denne gangen en litt annen variant.

SDC14202

Men jeg ble fornøyd med den. Håpe den passe til mottageren.
Ellers så holder jeg fortsatt på med Setersdal genseren min. Jeg er ferdig  med bolen og holder på med første armen. Så jeg tenkte jeg skulle få gjort en innsats der de neste dagene.

 

God helg til alle!!

 

4 kommentarer:

  1. Stilig lue. Lykke til med setesdalsgenseren. Gleder meg til å se den ferdig.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Flott lue:)
    Ønsker deg en fin dag!
    Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  3. Så fiiiiin! :) Du er altså så flink med strikkepinnene altså.

    KLEM

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Likte den enkle varianten av marius-mønsteret.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...