Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

søndag 4. mars 2012

Lange Mariuslester.

Det er vel endel stillstans på meg nå. Jeg har så mange andre prosjekter på gang med oppussing av rom, innleveringer og lesing. Så strikk blir nok bare pusk for tiden. Men disse mariuslestene har jeg syslet litt med i vinterferien på hytta.

20120301_205117

Ønsker dere alle en fin søndag og tenk at vi snart har påske Smilefjes

10 kommentarer:

  1. Fine sokker, lange og gode!
    Jeg driver også med marius-strikk for tiden:)

    Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  2. Så flotte sokker! Disse bør en helst ha utenfor buksene - eller til en nikkers ;-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Kjempefine, Marius mønster er bare fint!!
    Ønsker deg fin søndag og god ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefine marius-sokker. Ha ei fin uke.
    Klem til deg:))

    SvarSlett
  5. Veldig fine Marius strømper:)Ha en fin søndagskveld! Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefine, liker de lange! :)

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Så flotte marius sokker!!!
    Ønsker deg en riktig fin ny uke ;)
    Klem, Monica

    SvarSlett
  8. De sokkene var jo kjmpefine. Har visst aldri sett slike i mariusmønster jeg... :o))

    SvarSlett
  9. Så fine Mariuslester du har strikket.

    SvarSlett
  10. Så kjempekule! :D

    Håper dere får en fin påske :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...