Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

fredag 5. februar 2016

Lenge siden sist, og med ny blogg.

Nå er det veldig lenge siden jeg ha brukt denne bloggen. Det har seg slik at tiden ikke strakk til, tider forandrer seg. Jeg har flyttet, byttet jobb, endret sivilstatus og blitt mormor.
Så all denne forandringen gjør at det ikke er blitt så mye tid til håndarbeid lengre slik som før.
Ergo; det heller ingen innlegg 



Jeg har derimot for noen dager siden laget en ny blogg som heter "Mitt Elvenes"
Litt fordi jeg syns det er koselig når man har en liten ledig stund og fordi jeg liker det.

Denne gangen er det en blogg som skal romme litt forskjellig.
Det blir litt håndarbeid innimellom, fotografering, hjem, familie, og alt som hører hverdagen med.
Så om dere ønsker å stikke innom den nye bloggen min av og til for en liten titt, hadde det vært veldig trivelig og sett dere igjen. ;-)


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...