Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

torsdag 2. september 2010

Jeg har mye å lære om blogg, men jeg skal iallefall prøve.

Jeg syns det er koselig å sitte på kveldene å bla gjennom blogger som jeg interesserer meg for.
Og jeg finner mye,- utrolig hvor enkelt det er å finne det man leter etter.
Kanskje jeg har noe andre kan like?
Jeg strikker mye. Da jeg var yngre,  hadde jeg store prosjekter.
Men ettersom årene er gått, liker jeg bedre å strikke små ting som votter, lester, luer, dukkeklær, skjerf o.l.

Det er synd jeg ikke har bilder av alt.
Det er ikke så lenge siden jeg begynte å ta bilder av det jeg lager, men det er iallefall en begynnelse.

Så får vi se da, hva jeg får til her på bloggen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...