Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

søndag 31. oktober 2010

Ken Creek

CIMG1210

 

Jeg er glad i rødvin og liker å prøve nye sorter som jeg ser og som jeg ikke har smakt før.

Selv liker jeg Australske og Chilenske viner, så jeg havner ofte på utgaver derfra.

Slik som denne “ Ken Creek”.

Jeg liker både krydrede og fruktige viner.

“Ken Creek” er Australsk, den er lav på garvestoff og histamin.

Duft av plomme, vanilje og kirsebær.

Lett i smaken til kosevin og har bittelitt kryddersmak.

Jeg syns den var nydelig.

Pris kr 97,-

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset:)) Er tilhenger av chilensk rødvin. Er ikke så flink til å prøve nye sorter, men denne skal jeg prøve.
    Ha ei fin uke.
    Elisebeth

    SvarSlett
  2. Takker så meget for vintipset. Kan være greit å prøve andre viner enn de man bruker å kjøpe.
    Ha en trivelig søndagskveld.

    SvarSlett
  3. Hei Randi og Elisabeth.
    Ja savner litt vintips selv. Man har jo alltid "sikkerstikk" når man kjøper.
    Kos dere.
    :-)

    SvarSlett
  4. Den høres ut som en vin for meg...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...