Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

onsdag 27. oktober 2010

Nå forvinner sola

CIMG0420

Snart er det mørketid her oppe. Nå er det allerede mørkt til barnetv-tid.

Sola forsvinner snart og omgir oss snart med mørke dager.

Men det er likevel en fin tid.

Stjernehimmel, nordlys og kjølige kvelder tar over.

I januar/februar trer den forsiktig tilbake mellom fjellene og gir oss ny energi og ny giv fram til våren igjen.

Jeg syns mørketiden er deilig.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny signatur. Så fint blide. Ha ei fin mørketid med mye kos.
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Så flott det vart i gangen din! Utruleg kva kvitmåling kan gjere:)
    Og gratulerer med signatur! Eg har laga eg og, men fekk aldri til å bruke den...
    Kos deg i mørketida med masse tente stearinlys;)
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...