Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

søndag 14. november 2010

Kveldstur

DSC05566DSC05567

Fikk meg en etterlengtet gåtur

ute i frostrøyk og stjerneklar himmel og nordlys ikveld.

Det rensket skikkelig opp og klarnet hodet mitt.

Å få gå ute en liten time en kveld, er blitt luksus for meg nå.

Men alt til sin tid.

Min tid foe egenpleie kommer,- og går.

Så jeg nyter de stundene jeg har til rådighet

 

5 kommentarer:

  1. Det der så kaldt og flott ut, ja! Før jeg ble syk likte jeg godt sånne turer jeg også, veldig glad i frisk luft.
    Her på Østlandet er det 1 grad og øs, pøs regnvær..godt å være inne!

    Ha en riktig fin dag og en flott uke!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder. Her har vi plussgrader nå:(((
    Liker kulde bedre enn regn..

    Hvordan får du signatur på bildene din?

    Ha en trivelig kveld.

    SvarSlett
  3. Åååå så flotte vinterbilder!! Har kikka på julekula di og synest den var flott, rekner med du viser dei andre og!! Ha ei fin helg:))

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hjelpa. Skal prøve å få signatur på bildene straks helga er over.

    Ha ei trivelig helg.

    SvarSlett
  5. Bare hyggelig Randi!!:-)

    Ja, Elin... de andre kulene kommer de også :-) Tenkte jeg skulle få noen stykker ferdig først :-)

    Ei fin helg til dere også.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...