Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

mandag 2. mai 2011

Mammas gamle støvletter




 Min 9 år eldre tante kom med disse støvlettene etter mamma.
Mamma døde da jeg var 15 å gammel.
 De var brukt på 60-tallet og de er utrolig tøffe.
 Skikkelig myke og gode på, men er litt slitt inni på selve skoen. Men jeg har tenkt å ta de til en skomaker og skifte sålen på hælene. De er nedslitte.

 De er skikkelig trange å få på, men sitter råhærlig.
 Ble utrolig glad over å få overta disse støvlettene. Jeg visste ikke at de fantes heller, så det var en skikkelig overraskelse. Et klenodium for meg, det er bra sikkert :-)

Ærer dem med en plass i bloggen !!!!

5 kommentarer:

  1. Så flotte støveletter :) Huff, så trist å miste mammaen sin når man bare er 15 år :( *god klem*

    SvarSlett
  2. Jeg husker faktisk den typen støvletter. Hvis jeg var deg, tror jeg faktisk jeg ville hatt de til pynt.

    Synd at du mistet din mor så tidlig. Det må ha vært vanskelig.

    Klem

    SvarSlett
  3. Ah så kult!! Min mor hadde akkurat like støvletter. Husker jeg brukte de på en fest engang og de var utrolig god å gå i! Nå er de begynt å sprekke litt i det ytterste laget som jeg ikke vet består av;)
    Ta godt vare på dette artige minnet!
    :)

    SvarSlett
  4. Så koselig! Håper du får fikset de og kanskje brukt dem :o)

    SvarSlett
  5. Koselig overraskelse, så gøy når sånt dukker opp og faktisk kan brukes =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...