Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

mandag 23. mai 2011

Nytt prosjekt

Jeg gikk litt lei av små strikk som votter, luer og lester. Jenta mi ønsker seg ei kofte og selv vil jeg ha en tunika. Men jeg tenkte jeg skulle prøve meg på denne først.

7-1

Topp

Jeg la den opp nå ikveld, men jeg er kjempe usikker på størrelsen. Så vi får se etterhvert som cm lengde skrider frem Smilefjes

Jeg valgte offwhite, selv om jeg egentlig kunne tenkt meg en fresh farge.

Men den blir nøytral og kan brukes til det meste.

Føles godt å strikke stort igjen. Mange år siden sist (bortsett fra en tunika som ble for stor til meg for 2 år siden.)

 

Får se hva det blir av denne da.

 

Ha en videre fin uke

6 kommentarer:

  1. Den toppen der er kjempefin! Gleder meg til å se din ferdig! :) Godt og variere litt i strikk ja:))

    SvarSlett
  2. Jøjje meg så flink du er.....ingen småjobb å strikke denne:) Du er flink!!!
    Du nyter lyset ser jeg.....her jeg bor er det helt flatt..så jeg har sola året rundt...uvant for meg som kommer fra Trondheim men det nytes. Mørke sommerkvelder kan søringene ha for mneg:)) jeg nyter de lyse med vakker havutsikt:)
    Ha en fin kveld der nord, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Den så utrolig fin ut! Skulle ønske jeg også var en strikker ;)
    Tusen takk for hyggelige hilsener hos meg!
    Ha en strålende dag :)
    Klem fra Barbro
    (barbroslilleverden)
    (har litt trøbbel med pålogging på enkelte blogger i dag!)

    SvarSlett
  4. Veldig fin topp - regner med vi får se resultatet snart!

    SvarSlett
  5. Blir mindre blogging på denne årstiden med meg også...men turer gir motiver for kamera, da blir det blogging:)
    Fjellturer bør du blogge! Dere har jo så mye vakker natur i nord!
    Fortsatt god helg, klemmings:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...