Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

torsdag 19. mai 2011

WLW!!

Hvor i all verden er det blitt av alle de fine fontene som var på windows live writer!!??

 

Måtte ordne meg en annen pc og installere wlw på nytt, og da var det masse andre fonter og alle er egentlige dønn like ! ARG…..

Den eneste jeg fant som ligner den jeg hadde, er denne “Segoe print”.

 

Likte ikke at alt ble forandret.

Jeg likte det sånn som det var.

trhwsdf<bnfndfn df<sdfndfsfd<sfnsfn<sfrn<a<sdbn<<sdfb<nAdebs<dfbfb<sbn<sbs<fb<nsbn<sfrn<sfnk.ghk.dtul,dtu,dsdrykdtkddtkydtkddtykdtkudtukfyu.uofdtyddfmjet6u,metnb foæÅ_(0o-p8uoi.,ydtrhgeaW34H 46W46THGHNJDTSTMDETYJEYEMNETRYEE3HTRHRYJYMEYMETYKI,RYUETUMW5RYJW5JW45JW5YWJ5YJNBDR6JJ,sfrhymktureykeykmrrykiyretukrkrujk,tryurtyjetymetytymetymeyemeyetmyeet5mekyuetmkeeykme5e5ymtyeytjmeyjtymueywe4t5jw4rymwtymemyweje55yjwje5jeyje5jjw35j5yj3wj5yjwjj6j56j3w56jje56j3wjyjggaaa5ye5mje5yjwjgaetynmeynjyeyeynytsfbaeehnsrtjetyjyje5yjew5jw5jyje356jw46jww456jww46jwjyrsrymsraewtrhaehethaehsrgtnaaetnhaetnaethaeaerhaewhetjaetjjaejaethjetjasertetjhetaerhateahatutketykrtjwrtyaerthjatrerjaeaerhjaehaerhjaetaerhjaetaethjaetjheathjaetaerhaehaaerhaetrhetaetrhthaethyjrtykutksyjtyjws

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...