Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

fredag 29. juli 2011

Topp

Toppen min er ferdig for lenge siden den. Har bare ikke blogget noe særlig i sommer. Har egentlig flere håndarbeidsbilder å legge ut. Får ta det en kveld etterhvert Smilefjes

7-1

CIMG1822

Jeg fikk datteren min til å stå modell for meg. Det ble ikke bra når jeg skulle ta bilde av meg selv.

Jeg ble ganske så fornøyd med resultatet.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny topp. Det er en god følelse når jobben er gjort og en er fornøyd med resultatet. Fin ble den..

    Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  2. Ååå så fine den ble:):)

    Nyt sommerdagene:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Kjempefin! :)

    Håper dere får en herlig helg ♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...