Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

tirsdag 4. oktober 2011

Fest

Jeg skal på innflytterfest til helgen.

EndeligFest

Og tenk, jeg tar fly dit, heldige meg !!

AtlanticAirways_fly0_33557a

(p.s….. den er inkl i invitasjonen….)

Søster og svigerbror samler alle som hjalp dem i sommer med flyttingen fra Bodø til Sør-Trønderlag i helga. Og sammen skal vi ha innflytterfest.

ist24785884-champagne[1]

 

Og som jeg gleder meg til det.

Det blir rart å fly nedover for å feste litt og så hjem igjen. Men gud så trivelig det vil bli.

Jeg ser veldig fram til en alene-voksen helg. Det er lenge siden det . Og det skal nytes til fulle.

 

JEY!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Oi, så koselig:) Kos deg på tur og nyt helga:))

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Åh, her kunne jeg tenke meg å være med! Kos deg masse :)

    Klem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...