Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

torsdag 8. desember 2011

Som tida går!

Må bare medgi at blogging har det vært lite av i det siste.
Men har nå fått gjort endel. Mye skriving på innleveringer. Adventskos og pepperkake-kirke sammen med ungene !

DSC06098[1]

Vi har feiret 18 årsdag i huset med 5 timer langt selskap. Det var kjempekoselig , men også utrolig rart.

Slekts-tavla jeg laget ble hun veldig glad for.

DSC06085[1]

Og ikke noe gleder meg mer.

Ellers har det vært hektiske dager. Møter, telefoner, juletrefester og bursdager.

Til helgen skal jeg på date <3
He he… tenk det !!
Bli godt å tenke på seg selv litt nå Smilefjes

God helg imorgen til dere

3 kommentarer:

  1. Så fin pepperkakekirke!
    Artig med slektsgranskning :)
    Håper du har en fin førjulstid!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Knallfin pepperkakekirke :-) god natt. Klem fra Kine.

    SvarSlett
  3. Så fiiiin pepperkake-kirke :-D
    Må få bakt ut de 2 boksene jeg har stående med pepperkakedeig, kanskje vi prøver oss på en kirke vi også ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...