Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

mandag 17. januar 2011

Heste-votter

Hestemønster

designet av Jorid Linvik

CIMG1460CIMG1461

CIMG1462

Vottene er strikket til en heste-glad jente som bor hos meg.

Jeg strikket dem med “Sisu” fra SandnesGarn.

Det er et tynt garn og jeg prøvde meg med p nr 2,5.

Jeg trodde de ville bli for små, men passet en 11 åring perfekt!

 

Jeg liker Jorid sine mønster,

og nå ligger “Fishemans Friend” mønsteret klar.

Må bare lete etter passe garn fra nøstehaugen min.

3 kommentarer:

  1. Så fine votter Blir så fint når en strikker med tynt garn syns jeg. Ha ei fin uke.
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte votter og ja ho lager flotte mønster!!

    SvarSlett
  3. Knallfine votter som ALDRI går av mote dette:)

    Takk for kommentar!! Det går veldig bra selv om jeg har hatt veldig mye tanker idag, hehe:)
    Ha en fin kveld, klemmings:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...