Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

onsdag 12. januar 2011

Min almanakk

CIMG1439CIMG1441

CIMG1442CIMG1443

Fikk et tips fra bloggen til

http://www.mammas-hus.com/ .

Du  finner nettsiden HER

Og jeg falt pladask for disse almanakkene.

Jeg er kjempeavhengig av å ha en slik i veska, ellers blir alt bare rot.

Du designer den selv;

når på året du vil den skal begynne,

farver og annet innhold på sidene.

Jeg kommer definitivt til å bestille en slik hvert år, i god tid.

Kanskje også en fin gaveidè?

6 kommentarer:

  1. Hei du
    Så mye fint du har laget.
    Jeg bare må se om jeg får meg en sånn jeg også...ser jo så lekker ut...og så moro med noe en har satt sitt eget preg på :-)

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Tusen takk, syns bare det er litt av det her. Mye jeg aldri tok bilder av.
    Men pytt, har ikke tenkt å slutte med det første.

    Ja disse almanakkene er lekre. Det fins flere design å velge i.

    ha ei fin helg :-)

    SvarSlett
  3. Se der ja! :) Lekker! Og få fint et ordtak på førstesiden! *notereseg*


    Håper du får en fin uke! :D

    SvarSlett
  4. Tusen takk...
    Le le... standard uttrykk/visdomsord

    Ønsker deg også en fin uke :-)

    SvarSlett
  5. Så flenk du e å legg inn bilda og skriv :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk Ida, det var jo du som syns æ skulle ta den rosa med pip-pip på :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...