Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

fredag 11. februar 2011

Smykker?

Det ble litt stille i huset etter at det ene beredskapsbarnet mitt flyttet ut.

Kveldene er blitt lengre og stille….

Hva skal jeg gjøre nå da?

Joda, har jo strikketøyet liggende….

Men nå føler jeg at jeg må ha noe annet også.

Når barna ikke fyller opp tiden min, må jeg gjøre noe annet.

Så da tenkte jeg

SMYKKER!!!

smykker1_ny

(bildet er hentet på google)

 

Ser kjempefint ut og sikkert koslig å sysle med i

stille kveldstimer.

Så jeg gikk til innkjøp idag.

Og jøye meg hva det koster å kjøpe inn!!!

Men starten er vel den værste?

 

Vel, skal iallefall prøve, så får man se hva som kommer ut av det.

Noen som vet om gode tips til “smykke”-blogger??

 

3 kommentarer:

  1. Hei! :)

    Jeg har smykkestudio på loftet, og det går trått der for tiden. *ler* Har perioder hvor jeg lager masse, adre ganger går det LANG tid mellom hver gang. ;) Det kan være svinedyrt, men jeg handler masse via ebay og Kina eller Pagoni.se

    Masse flotte luer du har laget. Likte de veldig godt!

    Håper du får en flott helg!

    V.

    SvarSlett
  2. Hei Vibeke.
    Ja jeg ser det er rådyrt, og iallafall akkurat når man skal investere starten.
    Tanken var å få en avveksling fra strikkingen.
    Så det blir vel å gå i rykk og napp her også.

    Ønsker deg en fin helg tilbake.

    SvarSlett
  3. Hei Barbro :o)

    Takk for besøket i bloggen min! Å lage smykker er spennende ja. Jeg har sluttet som terapeut og jobber i stedet med smykker- fortrinnsvis i sølv og kobber og stortrives med det. Leverer til en gavebutikk så da sliåpper jeg å selge selv ,o)

    Gikk på sommerkurs (sølvkurs) på Rauland for et par år siden og skal på nytt kurs (filegran) nå i sommer. Anbefales! Jeg er helt bitt jeg ;o))

    Malte mye før, men det er det mindre av nå. Maler bare når en utstilling er i emning... og da går nettene med ;o)

    Ønsker deg lykke til med kreativiteten!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...