Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

onsdag 9. februar 2011

Vis at du bryr deg

1297275018447_607

Mobbeløftet

 

Jeg lover at jeg ikke skal mobbe andre.
Jeg lover å bry meg,
og gripe inn inn dersom jeg oppdager mobbing
mot barn eller voksne i min nærhet!

 

BRY DEG

 

Jeg syns dette er et viktig budskap!!!

 

Dette går som en farsott på Facebook og VG i disse dager.

Det er lagt ut en rekke artikler både fra

mobbe- offere og mobbere selv.

Jeg syns det er viktig at vi leser hva de har å si,

fordi jeg føler vi lettere kan sette oss inn i

hvorfor ting blir som de blir.

Kanskje vi andre

lettere kan se, og gripe fatt i slike situasjoner

når vi ser dem før det er forsent !!!!

 

2 kommentarer:

  1. Et kjempeviktig tema som ikke kan taes opp for mange ganger.

    Jeg ønsker deg ei skikkelig god helg!

    SvarSlett
  2. Så sant, så sant. Vi bryr oss av og til for lite. Viktig tema å sette på dagsorden.
    Ha en fin kveld.

    Klem Elisabeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...