Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

tirsdag 19. oktober 2010

Julekuler

 

JulekulernOppskrift_thumb

Jooohoooo!!!!

Nå har jeg bestillt boken med strikkede julekuler.

Ååå… som jeg gleder meg. Egentlig kommer den noen uker for sent. Jeg skulle gjerne ha hatt den for leeeenge siden. Men jeg får stå på når jeg får den Smilefjes

Jeg syns det er gøy å strikke slike små ting. det er fort gjort og man får mye på kort tid.

Og så er det alltid spennende med noe nytt å prøve ut. Håper jeg får til disse kulene da.

5 kommentarer:

  1. Jeg deler gleden med deg :-)

    SvarSlett
  2. Har sett boka, du kan glede deg.
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Takk dere, ja jeg tror ikke det blir noe bom-kjøp.
    Jeg har hørt så mye om den, så jeg måtte bare bestille med en gang jeg så den i bokklubben min.

    SvarSlett
  4. Så koselig at du vil være med på min Pay it forward. Kan du sende meg adr din på mail (min mailadr står under bildet mitt i bloggen)

    Klem

    SvarSlett
  5. Den boken har jeg hørt mye om. Gled deg.
    Klem fra Kine.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...