Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

fredag 15. oktober 2010

Pledd

CIMG1035CIMG1172

Jeg skulle ikke ta dette pleddet nå, men klarte ikke å la være. Det så bare så nydelig ut.

Og i tillegg kan jeg ikke la være å strikke på andre ting heller, så nå holder jeg på med dette og et par votter og et par lester samtidig!

Pleddet strikker jeg av Sandnes Lanett p nr 3.

Et mykt og deilig garn.

Av hvert nøste får jeg 12,5 cm lengde. Og det går egentlig ganske så fort, hadde jeg bare ikke hatt flere prosjekt samtidig!! Men pleddet haster det ikke med. Det skal jeg selv ha, SÅ DET SÅ!! Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...