Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

tirsdag 16. august 2011

BLÅBÆR !

Endelig den etterlengta fjellturen etter blåbær!

SDC13681

Jeg MÅ ha blåbær i fryseren. Jeg bruker den til suppe, kake, pai, smoothie, dessert og pålegg. Og slik det var i fjor, et U-år for bærplukking, så følte jeg meg “fattig” uten. Finner jeg mye, blir det også blåbærsaft av det.

Jeg satser på fler turer nå. Vil gi pappa noe også, fordi han ofte kommer med fersk sei, kveite, torsk og hyse til meg. Så en byttehandel syns jeg vi må få til Smilefjes

Rensking imorgen !!

Akkurat det kunne jeg godt vært foruten.

 

Ha en videre fin uke alle sammen <3

6 kommentarer:

  1. Så flink du er som plukker masse bær.
    Jeg har så lyst til å gjøre det samme, men går for lenge og tenker på det og VIPS så er sesongen over :)
    Blåbær er jo SÅ godt.
    Høres ut som en fin ordning du har med din far.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  2. Blåbær er nydelig til mye, var "alltid" på bærtur da jeg var lita, har desverre blitt mindre med åra,.....
    God uke til deg og.
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  3. Så greit med "byttejobb" Mange gode antioksidanter i den bøtta. Ha en fin kveld.

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  4. Så herlige,og så mye:-))
    Du er flink.Tror sannelig jeg må plukke noen liter jeg også.Det var masse blåbær ved hytta,men
    det regnet så da vi var der sist.
    Blåbærpai er så nydelig..
    Ha en flott kveld med masse antioksidanter:-))

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  5. Åh, så herlig med blåbær i fryseren, det ser deilig ut!

    SvarSlett
  6. Nam nam. Har du laget solbærsaft også:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...