Hei på deg

https://www.minanamnband.se/start


Her kan du bestille navnebånd

Her sysler jeg bare med mitt, i stille stunder.

Globus lagt inn 4 september 2011



Besøkende

fredag 12. august 2011

Marius tunika

Det har vært lite blogginnlegg den siste tiden. Men jeg har syslet med håndarbeid likevel. Jeg har bare ikke satt av tid til bilder og innlegg.

Men jeg tenker at når hverdagen kommer, høsten sniker seg innpå og mørketiden igjen innhenter meg, da blir det som det har brukt og vært.

Her, en Marius-tunika til lillejenta som bor hos meg.

SDC13678

Jeg har ikke strikket armene akkurat slik før, så jeg måtte i tenkeboksen da jeg kom så langt. Men jeg fant nå ut av det tilslutt Smilefjes

8 kommentarer:

  1. Det var ein stilig mariustunika!!

    SvarSlett
  2. Kjempe fiiiin"! :D Heldig liten jente!

    SvarSlett
  3. Så fin den var; Marius mønster er "digg" :))
    Klem Anne Lise.

    SvarSlett
  4. Jøss, så flink du her. Dette var en herlig tunika.

    Jeg har hengt sånn noenlunde med i bloggingen gjennom sommeren, men det blir nok mer når høstmørket og ruskeværet kommer.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fin ! Min datter hadde en slik i grått men den er nok for liten nå. Tror jeg må strikke en ny, liker de så godt :-)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...